2011年12月7日星期三

我遇見了她 -15

我地行左落下一條街度!吓…唔係掛。原來係一間涼茶鋪。原來Christine有飲涼荼既習慣!所以叫我就陪佢飲啦。不過,無所謂啦。涼茶鋪唔一定樣樣苦嘛。
Christine:<唔該兩碗廿四味!>

店職員:<12蚊。>
Christine:<唔該!>
我:<=0=">
(吓…唔係掛。>
Christine:<你唔想飲呀!>
我:(我當然想答係啦!)<唔係~不過好耐都無飲過。>
Christine:<你得行閒飲下啦…清熱氣對身體好架。>
我:<^_^…乜你廿幾歲女成個婆仔咁架?>
Christine:<咩野喎~快D飲!>
我:(UP頭)<嗯!>

>.< 真係好苦呀~不過,苦中帶甜既。因為有Christine同我一齊飲嘛。等我地一齊受苦啦。我覺得依D就係投其所好。只要佢鍾意,我都會跟住佢一齊做。跟住我同Christine去左食野。第一次正式出街,梗係要食下燭光晚餐啦。我地去左扒X之王。當我同佢入到去~氣氛真係好合適D情侶。真係幾浪漫!以往都有同D女性既朋友。不過完全無任何感覺。但係當你面對住鍾意既人,就會又唔同既反應。梗何況係Christie,我心目中係無可取既女神呢。

我:<你應該好肚餓啦?>
Christine:<係呀!^^ 成日無乜食過野,仲有呀~我差唔多一年無据過扒啦!>
我:<吓~唔係掛?我咪好榮幸。>
Christine:<傻瓜…叫野啦!>
我:<我諗度啦!>
Christine:<你咁快呀(佢當時扁緊咀、個樣好苦惱)!我仲未諗到呀?食咩野好呀?>
我:<咁你想食雞、牛、豬呀?>
Christine:<我樣樣都想食呀!>
我:<HeHe~我都幫你諗到啦。^^!>
Christine:<咁快~咁食咩野好呀?>
我:<你叫晒三樣咪得囉。>
Christine:< >.< o依~玩野!>
我:<哈哈~講下笑啫。不如你食什扒咪得囉。>
Christine :<HeHe~係喎?快d叫囉…我餓左半日呀!:( >
我:<OK~>

依間餐廳既效率都唔錯,好快來齊D包、湯咁同埋D扒咁。見到Christine好餓肚咁狂食野想。不過仍然都好保持女仔應有既儀態既。真係被佢吸引。同佢食野時,我時不時都係佢唔覺既情況之下。偷偷咁笑。因為我真係好開心呀!可能係我內心傾慕佢既感覺啦。

我:<依…仲咩野呀?>
Christine :<(扁咀)~好韌呀!我据唔到呀!>.<..>
我﹕<等我來啦!>

佢遞左比搞。我就好埋頭苦幹咁幫佢,我感覺度佢望住我…仲問左我一個問題!

Christine :<你咁純熟既?成日都幫D女仔据架?>
我:<梗係唔係啦!我學過餐卓禮儀架。>
Christine:<真架?係邊度學呀?>
我:<係~莫Aunt度學囉。>
Christine:< >.< 依~>
我:<哈哈~其實唔係我都係幫阿威据啫…條友少爺來架。乜鬼都唔做。>
Christine:<點解?唔幫D女仔据?>
(我望一望佢…^_^)
我:<感情成日都來我好遠…我成世仔都無乜依D福緣。^^我据完啦~你慢慢食啦。>
Christine:<哦~唔該~乜你鍾意切晒先食架…>
我:<係架…我鍾意美式食法囉。>
Christine:< =.="乜有咁分既咩?你又想做爛GAG王呀?>
我:<HeHe~唔係架~真係有分架!美式呢~食法係會切完晒先一次過,英式呢~就係切完一磈食一磈!>
Christine:<莫Aunt教你架吖嘛~^^>
我:<唔知呢?>
Christine:<唔得呀?你快D講聽點解你會知呀?>
我:<你真係想知?>
Christine:<嗯嗯…>

其實係咁既,中三畢業!因為我唔能夠升中五。所以去左讀工業學院時汽車工程系。後來成績唔錯可以再升多一年讀依一個技術員先修班。自己對於學院既活動都好熱心參加。入得工業學院主要係想就為左就業!所以,我想學返少少技能、尤其係有關人際關係,第二時方便就業。有次行過~見到有個餐卓禮儀課程。於是我咪報左,希望對第二時有幫助囉。而教我個Miss係莫。個樣真係好Aunt架。

Christine:<依~你又玩野…死人爛GAG王。>
我:<哈哈~我講真架。不過我真係可以學以致用囉。你仲係今日既受惠者添。>
Christine:< >.< >

成程飯,我地都有講有笑。真係好耐都未試過依一種開心。當然平時同開阿威同阿文出來食飯都好開心。
但係同Christine依一隻既開心係令一類既感覺、亦係我期待以久既事。我地食完。Christine去左厠所補一補妝。其實佢任何一面我都覺得好靚。我等緊佢,好期待佢出來既時間,望住我笑一笑既感覺。每一次當見到依一種既笑容,真可以直入我內心。令我回味又回味。
而時間都差唔多夠鐘開場。所以,我地都入左去坐~我地細細咁傾下計!直到廣告客戶既說話開始時,我地先就停止左。成套電影比我想像中悶。卡士雖然夠,但係失望,去到尾時。有一個兄弟要死。個細佬狂叫:阿哥阿哥呀!Christine突然間喊左出來,於是我就靜俏俏咁遞左張紙巾比佢。

Christine:<唔該…我真係"渣"既啫,咁都喊。>(細細聲)
我:(我係耳邊…)<關渣乜事啫,只係我冷血啫~>
Christine :<(偷笑)哦~>

套戲完左之後,都成十一點幾。我打算送Christine返屋企。

我:<你累唔累呀?>
Christine:<(令令頭)Wind呀!可唔可以陪我去一度地方,我唔想返屋企住。>
我:<好呀…你想去邊啦?>
Christine :<我好想去尖沙咀文化中心既海旁坐呀!>
我:<UM。。咁我地依家去啦…>


於是,我地就坐巴士去尖沙咀碼頭。真係無諗過第一次正式去街,唔單只行街、食飯、睇戲,仲會去埋海旁度坐,真係令我有點意外。不過Christine叫到,無論點我都會陪佢。睇完戲之後,Christine突然間靜左好多。唔同佢平時咁活潑!我一路行、一路好唔好問佢呢?我都係問一問佢。

我:<Christine~>
Christine:<係~>
我:<你係唔係好累呀>
Christine :<(一路令頭、一路微笑~)唔累呀!你想走呀?>
我:<梗係唔係啦。你唔記得左平時我依個時間醒既咩?>
Christine:<得啦!^^>

我地去到文化中心海旁,Christine心情好左好多。我地坐係留梯度。一齊向住個海邊方向望。

Christine:<好耐都無來過啦?>
我:<係呀~你凍唔凍呀?>
Christine:<(令令頭)唔凍呀!Wind呀!>
我:<唔…仲乜呀?>
Christine:<我有D野想同講你聽~但係我左怕你以後都唔會再搵我,連朋友都無得做喎。>
我:<唔會…你講啦!>

沒有留言: