2011年12月1日星期四

我遇見了她 -10

我返到屋企,跟住就打比阿威報喜。我覺得開心既野一定搵人分享同見證。
阿威:<捨得打來啦。^^ 但係我講緊喎。>

我:<咁我唔阻你啦。>
阿威:<我都未講完。我講緊你喎…>
我:(疑惑) < 阿文係你隔離呀!>
阿威:<當然啦~古古怪怪。唔講你講邊個啦。等等啦~~>
阿文:<依~ 大佬…返來啦。Welcome Back~~>
我:<=_=”” 多謝先呀~ 你地有咩野想同問我呀?>
阿威:<你條死啦…你應該要同我地講咩野先岩呀!係南丫島坐坐下船都係度笑,識你咁耐,一睇就知有古怪。>
阿文:<唔~~講得岩!!>

我將見返Christine 既事,一五一十咁講晒d事比佢地聽。佢聽完都覺得難以置信。我咪又係一樣。或者咁講啦。
我地依份既兄弟情,就係你最需要人既時間,總會不離不棄咁。雖然有時都會搵你來講笑。但背後當係出自一份關心啦。

阿威:<阿文哥仔!但係你大佬Wind哥既事,又再一次比我既中。仲話放棄!>
阿文:<你又唔話人,大佬佢都無諗住會同人一齊。只係話撞返佢啫!>
我:<=.=” 夠啦~ 對於我上次係城門河所講既野。我會完完全全收返。>
阿威:<OKOK~ 我尊重你決定,話時話喎。佢都有D本事喎。通常依D成日掉既職位升職升得好快。>
我:<係架! 我淨係知佢讀完CU…咩CON 咩FINANICE,之後就佢間行度做左年半啦。>
阿威:<CON 你條毛咩…CONDOM 呀!Quantitative Finance呀!> 
我:<係呀~係呀!>
阿威:<叫Q你讀多好D英文架啦。條O靚妹都有D料度喎。好怪難入,D尖子先入度喎。>
我:<吓~係既咩。>
阿威:<嘩~係入面度出親來都係碼2皮幾野,好彩三皮都有添。搵錢多過你喎。你擔唔擔心襯唔起人呀!>

比佢講完,真係嚇左一跳。我仲以為D普通學科。家下D大學生出度來都只係搵個九千至一萬蚊度。原來Christine來頭都好唔簡單喎。
我真係對依家個社會一D都唔認識!仲係落伍添。

阿文:<又唔可以咁講既~我覺得真係鍾意一個人,係唔會計較既。大佬~唔好咁灰心,去馬呀!>
阿威:<係兄弟我先咁直既啫…佢家下就來掉去投資部。無啦啦同叫你出來,無啦啦又進展咁快。你又同佢唔係太熟,佢可能混熟你,然後叫你去投資呢?點會咁順攤啦。>
阿文:<依~威哥,你講既野又唔係無point喎。>
阿威:<大佬呀!我食依一行飯架,依D事成日都發架啦,你睇下旺角做問卷DO靚妹。識完你之後會點?>
我:<唉~岩既~聽你咁講,我真係要理性D先得。世事真係無咁完美。我都眼訓啦,聽日先再講啦。>

同佢地講完之後,我就去沖涼,之後就去訓教啦。不過我真訓唔著,臨訓前想起同Christine好多既片段,我成晚都輾轉反側!腦海亦不停聽到:<佢可能混熟你,然後叫你去投資呢?點會咁順攤啦…> 阿威既說話雖然聽完之後真係令我好唔開心。但係亦有幾翻道理。畢竟我識左佢十年,而Christine只係見四次面。琴日先係第一次先叫做相識。試問我點可能唔相信阿威既說話呢!

我形容唔到自己既心情,只係知道我又再一次失望!

沒有留言: