2011年11月7日星期一

有一晚 一個來電.......... [(六) 熱戀中的暑假] - 8

我:係呀,唔怪得知keep得咁好啦, 
  嗯,仲有浸香味添。    
阿紫:嘻,係咩。      
我梳完之後,輕輕係阿紫背後,靠上阿紫既膊頭上, 
我同阿紫講:阿紫,我覺得你放左頭髮落黎靚d。      
然後阿紫亦將個身挨住我,同我講:係咩, 
                咁我以後見你都放頭髮落黎啦。    
然後我就用雙手,從後抱住阿紫既腰間。(我好鍾意後抱,拿唔係講後抱式扑野   
阿紫既身體,真係好柔軟,  
我好希望果一刻時間唔好過得咁快,好讓我可以一直,一直咁攬住阿紫。    
我後抱住阿紫既時候,阿紫個身突然再傾低d。 
將個頭,靠近我個心既位置。    
阿紫佢,聽緊我既心跳。 
阿紫:你個心真係跳得好快喎...      
我:嗯,可能因為太緊張吧。    
阿紫用手掂住我個心,同佢講:你要乖乖地,唔好成日痛呀知麻。 
              如果唔係阿樂就要成日食藥架啦。  
我個心果時比阿紫咁講一講,甜得好緊要。  
甚至已經甜到我,忘記左我原本有既病。 
眼前咁小鳥依人既阿紫,我真係無法抗拒。    
我地間時候都差唔多,蛋糕應該雪好了吧。 
阿紫:出去睇下整成點囉。        
我:好呀..      
然後我地就出一出去廚房, 
阿紫係雪櫃入面,拎返個芝士蛋糕出黎。 
拎出黎既時候,已經聞到陣陣既藍莓芝士香味。    
芳香而濃郁。      
我:阿紫,我食一小塊得架啦,    
  留返d比你屋企人同埋傭人食呀麻。      
阿紫:傻瓜,你諗左人地先都有既,    
   蛋糕我整比你食架麻,你梗係最大份架啦。  
我:我都想屋企人試試你既手勢呀麻。    
阿紫一路切,一路同我講:係我地既手勢。    
我微微笑住咁望住阿紫切蛋糕比我, 
如果我將來既老婆, 
都可以好似阿紫咁,弄得一手巧手既甜品, 
一定好幸福。    
阿紫,我地初戀,可唔可以到永永遠遠? 
妳,會是我的初戀情人,兼未來妻子嗎? 
阿紫切完之後,就拎去梳化, 
我同佢一齊食。      
大家坐低左之後, 
我:阿紫,我餵你啦。  
阿紫:唔好唔好,等我餵你。    
我:又好。    
阿紫叫我張口咀,諗住餵我, 
但送到埋黎我個口時,我想食果陣, 
佢又縮手,跟住我又再向前想食返,佢又再縮手。    
我:阿紫,你又咁頑皮啦..      
  信唔信我...(然後我即刻扮野做左一個想去吱佢既姿勢) 
阿紫:哈哈,okok 
唔玩,唔玩。      
我食左一啖之後,嗯,真係好好食。      
唔會太甜太膩。每一下嘴嚼都是幸福的味道同愛情既甜蜜。 
我:阿紫,d份量真係岩岩好呀, 
  又唔會過甜,你真係叻架姐。      
阿紫:嘻,鍾意食就食多d啦。    
我:咦!?點解好似唔見你工人咁既?      
阿紫望望鐘數,然後話:佢呢個鐘數應該已經去左買送啦。 
           一來一回要晒d時間。    
我:咁我係咪即刻差唔多走?    
阿紫點點頭,話:都差唔多架啦, 
        點呀傻佬,係咪唔捨得我呢?    
我:哈,點會捨得喎。 
  捨得就唔會係我黎啦。      
飲左幾啖水之後,阿紫拎左盒利口樂出黎..  
(之前我有留個伏筆,話利口樂都係我一個甜蜜回憶,有特別意義, 
 而家係時候應筆啦)    
話:阿樂,你食唔食呀?        

我:阿紫,你真係好鍾意食利口樂隻黑加倫子味喎。 
阿紫:哈哈,係呀,我長期都有一盒係身。    
我同阿紫,都各食左一粒。    
我望住落地玻璃前既日落海景... 
都不禁話:阿紫,睇住日落真係好靚...    
     如果我每日都可以睇住咁既景色就真係好。    
阿紫:傻佬,以後一有機會我就比你上黎咪得囉。      
係果一刻,係咁美麗既日落景色薰陶底下, 
我地又再,情不自禁咁,輕吻起黎。    
我地因為食住左粒糖,所以錫起黎果時, 
都有淡淡既黑加倫子味。我果一刻突然有個念頭.. 
純粹係出於百厭。    
我係錫緊果時,輕輕咁伸左條利入去阿紫個咀度, 
想係佢度拎佢果粒利口樂黎我度...    
阿紫見我做左咁既舉動,即刻面紅得好緊要好緊要, 
話:阿樂...你..你咁衰既, 
  拎左人地食咁粒糖都有...(阿紫好怕醜,愈講愈細聲     
我:你要呀,比返你囉。    
然後,阿紫就主動錫返過黎, 
伸利..拎返我果粒。          
真係好甜蜜,果種感覺比起起初錫果種, 
仲黎得刺激...    
果時,我仲未知道..呢d叫濕吻, 
我只係純粹貪玩....  
但係而家諗返起利口樂, 
我就會自自然然想起,我同阿紫第一次既濕吻方式,    
原來係源自於佢。所以,利口樂一直都對我有一種特別既意義, 
屬於我同阿紫既獨特回憶。

沒有留言: