2011年6月12日星期日

妥協?!.

214蘋果日報港聞有段專家談論香港女子,她們認為降低自己對對象的要求就是對現實妥協,屈就自己.例如對對方人工要求降低,原本希望男方有層已供完的樓變成供樓中,BMW到普通車,由勁靚仔到ok靚仔.
其實就算溝通不到,但因為對方靚仔或能給予物質而勉強一齊才是妥協.由靚仔到唔靚及有錢到無錢的機會遠大於可以由心靈不同步到心靈同步.兩人在一起並不應計較對方能付出多少.因為相處是相向的.
身邊成功的情侶告訴我最重要是有feel,有想照顧對方的感覺,有共同話題及價值觀,有信心可以好好相處可以包容對方.始終是對下半世.大家要坦誠相對,了解對方需要.加上對方會是特別存在.
雖然現實是殘酷的,往往令人妥協,但如果連感情也妥協,人生將失去光彩,人生有多少個十年?願各位能早日找到真命天子.有特別感覺的另一半然後一同努力一同成長.
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110214&sec_id=4104&art_id=14970881
面對這些「要求高」的客戶,林笑岏都會順其自然,代為安排約會,「要等佢哋試吓先,否則佢唔會心息。」待女客戶多番「食白果」後,林笑岏才出手教路解開心結,尤其是要重新認識何謂「妥協」,她說:「好多女性都擔心人哋話佢妥協,話佢搵唔到對象,要降低要求,但其實佢哋搞錯晒。」
林笑岏解釋,調整身高、收入和家庭狀況等要求並無不可,因為這些都不是選擇終身伴侶首要條件,「有啲女性明明同男朋友好難溝通,但因為佢靚仔或者收入高,選擇繼續一齊,咁至係真正妥協。」

PS: 其實全因為我無錢又唔靚仔先講以上d野。

沒有留言: