2011年8月27日星期六

有一晚 一個來電(一)回憶都是突如其來-8

阿紫:其實我.........

...............

......唔.......

..............

唔係有心掂到你隻手,我見你好似好介意咁,我驚你會嬲。

我笑左出黎:哈,等我仲以為咩咁神秘,原來係咁咋,我冇野喎。

阿紫:咁你唔係以為我想講D咩呢?下?(佢用好鬼馬既語氣問)

我即刻塊面紅左,有D慶慶地。

佢見到我咁,即刻掩住個咀笑,一路拍我隻手擘
(事後我都一直留意到,原來佢一開心就會咁做...)

阿紫:做咩你塊面紅晒呀!你知你都唔算白架啦。面紅已經唔係咁易睇到,
   而家仲要暗紅添!哈哈

我:係咩!?冇呀,邊有呀!(x,點撚兜呀 )

阿紫:你有冇ICQ?(個陣興玩ICQ無耐)

我:有,我寫比你...

阿紫:OK!今晚ADD你啦!拜拜!

佢對我笑一笑,之後就走左。其實,佢既笑容,的確幾易令人

開心個隻,因為佢都算係活潑型,笑起上黎特別傳神。其後,

縱然我對阿紫冇咩感覺,但個腦,唔知點解,就會時不時諗住佢。

果一刻我只知道,原來我同佢一齊既時候,係幾開心,比起係屋企。

但當時我個刻未意識到,其實我正正需要既,就係佢既活潑同埋一個依靠.......

自從拎左ICQ之後,我同佢夜晚都會傾下計,日子耐左,我對佢既了解都深左。

以下係ICQ既對話.........

阿紫:係呢,識左你幾個星期都唔知你住邊

我:我住XXXXX,你呢?

阿紫:我住XXXX。

我:哇咁近學校?行路都得喎!

阿紫:係呀!我日日都行返學校!

我:係囉,咁先係架麻!唔好好似AMY咁懶!

阿紫:哈哈,你好衰呀!咁笑人。你聽日駛唔駛當值?(風紀)

我:要呀,但唔知看邊度,個風紀隊長好鬼惡,又嚴。

阿紫:哦,咁算啦,仲諗住撞下你添!

我心諗:撞我咁爽

阿紫:唔講啦,差唔多訓,聽日見。

第二照早,我見到我個隊長,就死死氣問:點呀隊長姐姐,今日看邊呀?

隊長姐姐:叫我阿晴得啦

我:哦,做咩今日咁好語氣呀,平時成個男人婆咁。

佢即刻搣我隻手,痛到我大叫。

阿晴:喂喂。(佢哄個頭埋黎講)

我:咩料呀!

阿晴:你係咪識得一個人叫阿力?

我:係,你點知架!

阿晴:我見你成日同佢一齊呀麻!佢打波幾勁喎,樣又唔差。

我:咁點呢你想?

沒有留言: