2011年11月30日星期三

週期性失眠又來襲

某夜失眠後的第二天上課,預科中文老師問我為何今天樣子可以這般殘,
我立刻回答因為"週期性失眠", 意思是每隔一段時候就會自然失眠,有週期性的, 避不開,躲不過。

最先開始有失眠是在第二次會考時,考試前的晚上想得太多, 想著自己好像有很多還沒有溫習, 又想如果重讀失敗,不就是浪費了一年時間及金錢, 結果睡不著。

當然人長大了,自然會有更多東西需要處理,但事實上想得太多又不是一定對事情有很大幫助,所以每次失眠都會提醒自己(做乜"諗"野,快"很"d訓)。 不過越燥越不能入睡, 越睡不了就越燥, 無限loop, 最後只能眼光光望天光。

故此個人好認同老人家話食得訓得就係福氣。

腹式呼吸法(吸氣時腹部會充滿空氣而鼓起)都有一定幫助, 對我時有效時無效,今次再加上傷風.......

各位有沒有更好的辦法去解決討厭的失眠?

2011年11月29日星期二

我遇見了她-9

於是我地兩個就去許X山。沿途,我都不停同佢有講有笑。我問佢:你企左成日累唔累呀?今日申請得多唔多咭呀? 我地大家好似識左好耐咁。唔似岩岩識既朋友。或者咁講?可能我對佢特別上心。所以,佢每一句話,我都好用心好回應。我地不經不覺就行到許X山。仲要係外面等一陣添。實在太好啦。我又可以同佢對耐多D時間^^。但只係等左約五分鐘到。就已經可以入去。
Christine:<好累呀! 終於可以坐下啦。>

我:<梗係啦!你企左成日呀! 快D食碗糖水潤一潤啦。>

佢望一望、笑左一笑,然後就望玻璃枱上既餐牌。佢望緊餐牌既時候! 我既眼神無離開過佢。直至我見佢就來望完問我食咩野時。我就扮野咁望住個玻璃枱。好彩望得快差少少比佢發現我偷望佢。不過咁,我正面對令一個難題?

係唔知食D咩野好?因為許X山,樣樣都係廿幾、三十蚊,三十蚊食碗糖水。對面間車仔麵可以成六個餸呀!

結果我快望見到有一樣野比較平,就係西瓜西米撈。不過,我都無揀到,我揀左海底撈野。因為今日開心嘛?為左慶祝我可以見返Christine,今日破例一次啦。

我:<你諗到食咩野未呀?>
Christine:<我諗到啦。>
我:<我都諗到呀! 你要D乜呀?>
Christine:<好耐都無食海底撈野。>
(^^ 真係夾啦~叫埋同一樣野喎。)
我:<^_^ 唔該~>
職員:<要D乜呢?>
我:<兩碗海底撈野啦。>
職:<好…多謝先生先。>
我:<乜你好鍾意食糖水咩?>
Christine:<好辛苦個日,通常都會食糖水。食完個人會開心D!>
我:<你唔怕肥咩?>
Christine:<怕呀~咩野唔怕呀! 不過食完先算啦。>

(我突然電話響起~原來係阿威~)

我:<喂…>
阿威:<你仲未返屋企呀?>
我:<係呀…我唔得閒,夜D搵你呀!>
阿威:<哦…>

唔夠分半鐘…到阿文打來。

我:<喂…>
阿文:<仲未返屋企呀?>
我:<係呀…夜D搵你呀?>
阿文:<吓…依家唔講得咩?>
我:<係呀~ 夜D搵你啦! >

(跟住就CUT 線…)

跟進唔係30秒…今次又係阿文既來電,但係原來電話入面仲有阿威係度添。

我:<仲乜野呀?>
阿威:<快D講約左邊個?>
阿文:<咪就係…無事不可對人言。>

我示意比Christine聽…我要出一出去傾電話。當行到出去門口。我立即贈左D說話孝敬D兄弟。

我:<仲乜鬼野呀?>
阿威:<Wind 哥…你快D講,約左邊個?>
阿文:<坦白從寬呀!>
我:<唉…好煩,講啦講啦~我今朝坐車約你地前,見返女神呀!依家同佢食緊糖水呀!>
阿威:<嘩…咁喉琴既。第一日撞返去食糖。>
阿文:<你一係就怕怕醜醜、一出手果然夠勁呀!!>
阿威:<唔理你…我同阿文夜一夜都等你電話呀!>
我:<OK!!>
我就行返入去坐底,見到Christine 對住我Mei Mei咀笑。
我:^_^(唔好意思…>

Christine:<仲咩野呀! 無打比女朋友炸你型呀!>
我:<吓…無玩啦。我都無拍拖。>
Christine:< D 男人係咁架喎。自己鍾意人又唔敢認。仲口不對心過D女人。>
(死啦…佢係唔係講緊我對佢?>
我:<唔明?>
Christine:<吓…夜媽媽?只有女仔先會咁CHECK 住D男仔去邊架。證明個女仔好鍾意你。你真係鍾意人,咪同人講清楚囉。唔好好似我咁無人要?>
我:< -_+”你D想像力都好豐富喎?正話係兩個男人打來搵我。你唔好諗得咁複習啦。>
Christine:<你講真架?乜男人都會咁既咩?>

我就由同阿威阿文既相識既事講晒比佢聽。我同阿威、阿文相識係1997年。當時佢地岩岩讀完F.7。而我就做出來做左約二年野。當時仲未做物流。依一年我發生左一件事,有一位曾經係我讀工業學院(依家叫IVE) 時既學生輔導主任因為癌症而去世。佢係我人生既啓蒙老師。當得知佢既離去後,內心真係好難受。無幾耐,無啦啦上到一個網頁,見到一間專係為癌症病人服務既機構招募義工。於我就立即走打電話想去參加。後來依個機構就將我PASS 左去一間中心。而地點係沙田,我就係入面識相識阿威阿文。起初,我好討厭阿威、因為佢份人牙擦擦、自以為是。而阿文就比較內儉少少。所以,我對佢無乜咁討厭! 由於阿威同阿文都係由中學已經識。所以,佢地之間感情好好。

後來,由一次係條街到同阿威相遇後。我迫住扮無野傾計,但發覺我咁咀型。而且開始由一個壞印象變為好好。加上我同阿威既興趣性格都較為相近。慢慢就阿威對我份外熱情。而阿文就越來越唔鍾意我咁。佢覺得阿威成日搵我,少搵左佢。當時我覺得好似界入左一對情侶既感情咁。不過,隨著我地三人係成日見,同埋一齊係醫管局同中心訓練! 阿文亦都好似阿威咁漸漸咁接納我。經過年月、經歷後。慢慢我地就建立左一份深厚既感情。我地已經唔係一般好朋友,而係兄弟。由於,我年紀比佢地大一年。而阿威就第二、阿文就係最細。所以佢地通常都會叫做大佬。Christine 聽得好入神。唔知咩原因呢?

我:<我講既野悶親你呀?>
Christine:<吓…梗係唔係啦。我無諗過男人都可以咁。真係好難得。>
我:<唔好意思,無啦啦講左我D無聊野你聽添。>
Christine:<唔無聊呀! 我好耐都無聽人講依D野啦。>
我:<嗯!>

唔知點解…Christine內心藏著好多既秘密咁。我都好想知道佢既生活係點?但我無追,始終未去到太熟。

Christine :<走啦…>
(佢拎起張單)
我:<不如等我請啦。>
Christine:<唔得……今日你幫我比錢搭車,我都未比返錢你呀!依一餐當我請你呀!

當無數呀?>

我:<吓…好似唔係太好咁。>
Christine :<得啦^^)

聽完依一句話,我內心真係有少少唔開心同埋失望。唔知佢會唔會因為唔想欠我,所以請我食呢?或者我太緊張Christine比我既任何一個反應。

Christine:<好飽呀!>
我:<係囉…>
Christine:<幾點呀?>
我:<都十點就來四十五啦!>
Christine :<嘩…我地坐左咁耐啦。咁都唔比人趕。>
我:<不如我送你返去啦?>
Christine:<吓~咁早,唔洗啦。我屋企度好安全架。>
我:<咁~我送你去搭車啦。>
Christine:<^^ 咁好啦…我去搭地鐵呀!>

就咁我就送左佢去搭地鐵啦。佢入閘同我揮手BYE BYE時,依個片段好似攝左入我個腦咁。停留係我腦入面。
今日好開心,但係有D唔舒得。因為開心既時刻過得特別快。我由觀塘地鐵站行去搭車途中,我SEND左個SMS比佢。
<無諗過你會搵我陪你食糖水,真係好係開心! 多謝你成晚聽我講野?返到屋企後SEND 個SMS 報平安。>
佢又回返我…
<我唔好意思就真,無人陪搵你陪。ANYWAY ! 多謝你! 你自己都小心D TAKE CARE!>
我返到屋企附近,終於收到佢既SMS!
<^^我返到屋企啦。你放心啦。同你好好傾呀~你悶都可以搵下我架!>
睇完個SMS,我真係開心到笑左出來。真係好似發緊夢咁。

2011年11月28日星期一

我遇見了她 -8

我好耐都未試過咁開心啦。由於有其他人係度既關係,當我見到阿威、阿文時,並無同佢地講再度重遇Christine。但我點會暪得過佢地啦。
不過佢地可能人多,所以無來質問我。我地行到約五點鐘就出來! 然後就去左佐敦食埋飯,大約食到約未到八點半度,就散啦。我搭小巴返觀塘。收到由Christine打來既電話。

我:<…>
Christine<Wind !你知唔知邊度我係邊個呀?>
我:<梗係知啦! 做咩野?>
Christine <無乜特別! 你係街呀?>
我:<係呀~>
Christine<咁無野啦 >
我:<仲咩野呀?講來聽下啦。>
Christine<我忽然間好想去觀塘度食糖水。你都唔得閒,下次先啦。>
我:<! 我家下搭車返緊觀塘呀!>
Christine<但係!我仲係銅鑼灣喎。你怕唔怕夜呀?>
我:<傻啦點會怕呢?你到觀塘時打比我啦。>
Christine<好啦一陣見啦^^!>
當同佢講完電話後,死喇我係唔係發緊夢呀?我自己都有點難以置信。我搭緊車既時候,仲係度諗緊點開口約佢出來。本來由早上充滿著滿心既希望,突然間又開始充滿著忐忑不安既心情。情緒化有時唔係女人既專利。男人有時係唔清楚自己點做時。一樣會係咁。不過,Christine 既電話後,我就已經一掃擔憂既感受啦! 因為,我同Christine即將會有第一次既約會。
去到觀塘,我第一時間就左去APM。去APM 做乜?買禮物送比人呢?梗係唔係啦。我只係想去一去厠所啫。第一當然係放水先啦。第二只係照一照鏡。睇下自己整唔整齊。不過個頭髮有少少亂。好彩自己去南丫島時特登帶多件衫去換。如果唔係第一次見面就比到唔好印象人啦。世事就係咁巧洽架啦。所以人地話,機會係突然其來,你一定要做足充足既準備去迎接。唔知我算唔算合格呢?但係照照下鏡時,內心既自卑感突然間出左來。我覺得襯佢唔起。佢既樣,一行出街就一定會大把人望。不肥不瘦既身型。簡直係好多男士既必選。我呢?瘦身材,成個道友咁! 正係外表真係可以吸引度人既,不過係差人。性格又粗魯、為人孤寒。
時不時都用粗口孝敬D熟人。我兩位好兄弟受唔少。一個又無學歷、又能力,都唔緊要,最緊要係財力。真係諗諗下個人都DOWN DOWN 地咁。如果,有一個神仙係個厠所到出現既話。比三個願望我。唔係係四個先岩我會選擇:學歷、能力、財力。再加埋Christine 啦。算啦現實D好。依個時候! 電話就響起。係Christine打來。
我:<你到左啦。>
Christine<係呀! 你係邊呀!>
我:<APM ! >
Christine<實在太好啦。我仲想起HXO 到買野。>
我:<咁呀! 我係門口等你啦。>
Christine<好呀! ^^>
我係食市個曾搭扶手電梯落去。當然好緊張啦。落到HXO 個一層時,我遠處已經見到佢。可惜佢仲未見到我。我就係買牛仔褲鋪頭到企係度等佢行埋來。佢每行一步、我心就會跳一下。佢越來越近、越來越我啦。我真係緊張到暈呀。個心跳左出來咁。我講得好似好誇張咁,其實我覺得一D都唔誇張! 當你對一個人有感覺時,尤其係處身係單方面時,依種感覺就好真實架啦。尤其係我依D情景添。由一種無望變為重燃希望! 同一日內,能夠遇返佢,同一日仲同佢單獨見面。依一刻既感受真係非筆墨可以形容! 佢見到我啦,仲對住我笑一笑,面上係個小酒。不過唔係成日會出現。只係某一個表情或者笑容下先見到。
Christine<唔好意思呀! 咁夜叫你出來,仲要你等。>
我:<……我平時先係岩岩醒渣。>
Christine <HEHE…我發覺你都好鍾意吹水喎。>
我:<吹水太過容易。我唔會吹架。我平時吹開牛架。>
Christine<好爛呀!我要去HXO。行囉…>

其實我唔知咩野叫爛GAG。直至依件事後我第二日問D同事先知咩野來?我去到HXO 門口。就企左係門口等佢。因為我唔知咁! 我真係唔係太多拍拖經驗。我見佢同佢SALES 講野。問得好詳細。而佢亦好留心聽SALES 講解。我係遠處望緊佢。好似發緊夢咁。可能到今日我都仲未接受到依個事實啦。佢買完野行出來。
Christine<你好悶呀?>
我:(令令頭> <唔係呀! 不過我好少同女仔單獨去街。>
Chirsitne<扮野啦香港男仔點會咁架。>
我:<我無扮野架。我除左同我D兄弟出來。根本就唔會出街。>
Christine<哈哈得啦。解釋既係掩飾呀!>
我:=__=”” <我諗我依D叫唔識呀! 唔識點答你呀!>
Christine<HEHE……你又來搞GAG 啦。>
我:<係喎想食去邊度食糖水呀!>
Christine<我想食DD…不如我地去許X山囉。>
我:<好呀!>

2011年11月27日星期日

我遇見了她- 7

我:<你唔好咁講我!我會怕醜架。^O^>
Christine
<哈哈哈做得出怕咩認喎! Anyway 真係好多謝你。>

我:<係喎! 你係銀行做左好耐呀!>
Christine<唔係呀! 做左年半咋!>
我:<你岩岩畢業就入去做?>
Christine<…>
我:<你係大學時讀邊一科?>
Christine<我係CU 度讀Quantitative Finance>
我:<咁犀利呀!>
Christine<又幾呀! 香港讀大學咪HEA住咁讀。>
其實我唔知係咩來?只係聽到CU兩個字咪覺得犀利囉。
唔知點解我同佢傾計好似識左好耐咁。或者我地既相識係大家落緊難既時間,突然幫左大家一把。依D算唔算患難見真情呢?所以我好大膽問左一個問題。^^
我:<雖然係啫。起碼都入度U啦。仲係CU喎。係喎?你份工忙唔忙呀?>
Christine<唔定喎不過乜都要做囉。依家我咪得閒囉。>
我:<咁你今日返工,你男朋友唔炸你型咩?>
Christine<……男朋友! 依家我無拍拖啦! 出來做野圈子細左,好難搵度好男人。家下D好男人絶晒種架啦。>
我:<又唔好灰! 世事無絶對既。>
Christine<你唔明架啦。>
我:<唔拍拖都可以搵D朋友出來玩架。好似我咁架。>
Christine<自從出來做左野之後,D好朋友又拍晒拖,真係好難去約人出來。你都知女仔成日都係會想人陪。 : ( >
我:<如果你唔介意既話,悶可以搵我架! ^^ >
Christine<好呀! 我好多時都好悶。>
我:<我都係架。^^ >
就咁我就同佢交換左電話。今次既相遇來得自然同巧合! 或者,我接二連三咁係佢需要既時間出現,的確能夠得到佢一份既信任。我同佢傾到中環匯豐銀行個站。就一齊落左車。然後就道別啦。今次道別我無唔捨得既感覺!因為,我相信可以仲有見面既機會。總算誇出相識既第一步。世事就係咁架啦,以為自己失望而回、忘記佢之際。偏偏天降返個女神比我。我對佢既感覺又返返晒來。我一路行去港外線碼頭,就SEND 左一個SMS 比佢:<估唔到咁都撞得返!Anyway~好開心識到你依個朋友。> 唔夠一陣,就收到佢既回覆:<講樣野你聽啦?我其實唔記得你叫咩野名。不過我會記住架啦^^!!> 睇完,我真係有一種會心微笑呀! 佢特登記住我個名呀! 唔知點解?真愛真係好簡單,只要對方有做D野關於你自己,你都會好開心架。^^ 依一D就係愛情既吸引力! 我腦海中不停充滿左好多不切實際既幻想。只係不停諗起佢個人,但又唔具體喎。成個人好似有精神病咁,成日係度笑。唔知道中環D賓賓見到我。會唔會覺得香港既男仔係傻既呢?唔緊要啦。佢地點睇我真係一D都唔重要。最重要係Christine依一刻充滿係我個腦海入面。無人能夠侵占我依一刻既幻想! 行左一陣,突然間有人拍我。
嘉祺:<~>
我:<嘉祺咁岩既。去邊呀!>
嘉祺:<約左你囉~>
我:<你又同我去南丫島呀! 無諗過你會去喎。>
嘉祺:<忙都要透下氣架啦。>
嘉祺係阿威既大學同學,阿威係24歲仔就已經係英國讀完成左碩士學位返來。任職銀行投資部。不過唔係大行。相反,嘉祺由於係一個極聰明能幹既人。佢讀完書就入左一間全港最有名既銀行。三年後就已經係銀行投資部入面話到事。佢既事我都係從阿威口中得知。嘉祺亦係一個好低調既人。從來都唔會誇耀自己既才幹。所以同佢相處時,雖然自己既成就好低。但係亦唔會覺得被人睇唔起。見到佢出現,我真係感到突然! 比佢打斷左我對Christine 既幻想添。^^ Christine…. 你行下街先啦。我一陣搵返你呀! 哈哈哈真係好傻呀!

2011年11月26日星期六

有一晚 一個來電.......... [(七)愛與痛的邊緣] -1

中二既學期,終於開始。 
今日,我特意地,早起床了,打算行路回學校。 
我的校服,已經被媽媽,給摺好,並放在梳化上。 
吃過早餐後,我穿上中一時買起的校服。 
嗯,恤衫有點紮身了。 
我望望褲腳,亦比中一的時候稍稍高了。 
我..長高了嗎... 
看來我要等媽媽下班後,才能把褲腳再放長一點點。 
我將恤衫上的鈕子,逐粒,逐粒去扣上。 
扣好尾二的一粒時,我望著頸喉上, 
並沒有扣上的那粒鈕子, 
想起了我和阿力的第一句對話, 
想起了當初中一傻頭傻腦的我, 
竟然把那鈕子給扣上了。 
這顆鈕子,由最初我買校服回來時, 
只是扣過一次而已。 
很久很久,也沒有再用手去觸碰它了, 
這顆鈕子,長年也沒有人去理會, 
它,會感到空虛,會感到寂寞嗎? 
穿好黑鞋,綁好鞋帶後, 
我便出門上學。 
九月了, 
步行路上, 
再次看見每天早上背起書包上學時的街景。 
路面忙得很, 
不同學校的學生也在上學呢, 
有的還是帶著睡眼惺忪的樣子。 
上班的大人們,都走得特別急, 
趕得要命般在人群中穿插。 
我慢條斯理地沿著斜路, 
慢慢地踏著,重覆著 
不知道幾多次的腳步, 
再熟悉不過的道路去上學。 
我,不再是中一開學時, 
那個連路也會蕩失, 
差點弄得自己遲到的阿樂。 
上到校門前,我站一站著, 
望著這所學校的感覺, 
比起以前親切得多了, 
不會再感到恐懼, 
不會再感到陌生。 
因為我知道,入面, 
有我最要好的朋友在等我, 
阿欣,阿力,Amy 
阿紫,今天是妳第一天到新校上學, 
妳習慣嗎? 
想完那些有的沒的之後, 
我便踏入校門去。
步入校門後, 
同學們之間的吵鬧聲便愈來愈大。 
此時,有人從我背後拍一拍我。 
感覺就像阿紫以往做的一樣...  
我轉轉身望過去,是阿力。  
阿力:喂,阿樂, 
   冇見你成個月,好似高左咁喎。  
我:哈哈,係咩, 
  發育時期係咁架啦。    
  但我睇你好似冇咩點高咋喎, 
  又話成日去打波!    
阿力:頂,我就係成日去打波, 
   想高d。X!點知打左成個暑假,  
   好似一d都冇高到,你叫我點溝女呀!!    
我:唔緊要既,你雖然冇高到, 
  換黎既係黑碳既膚色呀麻!  
  一定迷死女啦!    
阿力:X你啦!又會既,  
   阿紫應該去到新學校讀啦喎。  
我心情沉一沉,話:嗯... 
         唔知佢適唔適應呢... 
阿力:唔駛擔心喎, 
   佢呢種性格咁易識到朋友, 
   點會適應唔倒。    
阿力說得也對,阿紫的確是討人喜歡的性格, 
但這樣,究竟是好是壞?        
我淡淡咁講:又係既.. 
      睇黎我擔心都係多餘。 
阿力答一答我膊頭,話:唔好咁愁啦, 
           岩岩開學就咁既樣,    
           黎啦,去小食部買支野飲先。  
於是,我地就去到小食部。 
嗯!?見到一個熟識既背影。